Kamis, 26 November 2015

Reiki Penyembuhan dan Reiki attunement - Satu Tinjauan ringkas Seni Penyembuhan Amazing

Reiki Penyembuhan dan Reiki attunement - Satu Tinjauan ringkas Seni Penyembuhan Amazing

Pengenalan kepada penyembuhan Reiki

Penyembuhan Reiki adalah Jepun pengurangan tekanan dan bersantai teknik yang yang juga dipercayai untuk menggalakkan kesihatan dan memulihkan kesejahteraan kepada badan. Ia adalah terapi semula jadi yang perlahan-lahan mengimbangkan tenaga kehidupan. Ia juga menjadi pelengkap perubatan Timur dan Barat dan semua orang boleh mendapat manfaat daripadanya. Kaedah ini biasanya membuat perlahan, peningkatan beransur-ansur dalam tempoh hari dan minggu. Ia boleh diberikan kepada anda melalui di-orang atau rawatan yang jauh.

Kaedah penyembuhan juga telah terbukti memberi manfaat dalam pemulihan pembedahan, rawatan kemoterapi, dan ia juga membantu untuk meningkatkan peredaran darah. Ia juga semakin diterima dalam persekitaran penjagaan kesihatan arus perdana seperti hospital, hospis, bilik pembedahan dan pemulihan, rumah penjagaan dan banyak institusi lain membantu untuk demystify kesannya dan menambah rangsangan yang amat diperlukan untuk tenaga penyembuhan rohani.

Rawatan Gambaran Keseluruhan

Rawatan Reiki biasanya sangat santai, dan penerima sering jatuh ke dalam keadaan hanyut indah, atau benar-benar tidur. Ini boleh digunakan untuk memudahkan fizikal, emosi, mental dan rohani kesejahteraan, ia boleh dilakukan pada diri sendiri, orang lain, haiwan, tumbuh-tumbuhan, dan lain-lain Satu siri tiga atau lebih rawatan, biasanya pada jarak 1 hingga 7 hari, adalah biasanya disyorkan jika keadaan yang kronik sedang ditangani. Adalah lebih baik apabila mempunyai rawatan tidak mempunyai harapan kecuali untuk terbuka untuk mempunyai rawatan. Penyembuhan yang jauh adalah cara terbaik untuk mengimbangi dan meningkatkan tenaga badan anda tanpa perlu meninggalkan rumah anda atau menunggu untuk perkhidmatan tersedia. Memandangkan hakikat bahawa Reiki boleh 'ditadbir sendiri', dan juga faedah peribadi merasakan daripada mengamalkan kaedah ini yang menakjubkan, ramai orang membuat keputusan untuk belajar bagaimana untuk mengamalkan Reiki selepas pada mulanya mencari atau menerima rawatan.

Attunement dan Online Courses

Reiki attunement membuka cara jalan tenaga supaya lebih banyak tenaga kehidupan tenaga boleh mengalir melalui badan. Ia meningkatkan tahap getaran kita ke tahap tenaga yang ditambah semasa proses tersebut. Seseorang pengamal dimulakan oleh satu siri attunement, yang membuka aliran tenaga universal. Keupayaan ini disampaikan semasa "attunement" oleh seorang master reiki dan membolehkan pelajar untuk memanfaatkan bekalan yang tidak terhad "tenaga kuasa kehidupan" untuk meningkatkan tahap kesihatan seseorang dan meningkatkan kualiti hidup.

Walaupun semua cabutan tenaga kepada bentuk tenaga kehidupan tenaga, reiki hanya boleh diakses oleh pengamal perubatan yang telah menerima attunement oleh reiki tuan / guru.

Kursus Reiki juga boleh diambil melalui Internet, walaupun Tradisionalis menyatakan attunement yang perlu dilakukan secara peribadi, untuk berkuat kuasa, kerana Induk / Guru melakukan attunement mesti dapat benar-benar menyentuh medan tenaga orang yang sedang menyesuaikan diri. Pada kursus dalam talian, anda biasanya disediakan dengan satu manual bagi setiap peringkat, satu attunement (s), suatu perakuan, arahan dan sokongan.

Simbol

Dengan menggunakan simbol reiki purba, saluran pengamal tenaga sejagat yang membolehkan ia mengalir di mana diperlukan untuk membawa pusat-pusat tenaga ke dalam penjajaran. Walaupun simbol diberi, ia bukanlah satu keperluan bahawa pelajar menghafal mana-mana mereka. Bomoh itu tidak perlu bimbang jika mereka memberi simbol-simbol yang betul atau jika mereka tertumpu pada tempat yang betul untuk penyembuhan.

Kesimpulan

Reiki adalah alat untuk digunakan pada bila-bila masa, bila-bila masa, di mana-mana untuk on-the-spot melepaskan tekanan, melegakan kesakitan dan tenaga cepat. Reiki ini menyediakan cara untuk mengimbangi bidang manusia tenaga (Aura) dan pusat-pusat tenaga (chakra) untuk mewujudkan keadaan yang diperlukan untuk badan berfungsi dengan sistem penyembuhan. Kaedah ini juga ubat alternatif untuk kesihatan fizikal, emosi, rohani dan mental & kesihatan. Tujuan mereka adalah untuk membantu orang ramai menyedari bahawa penyembuhan roh dengan secara sedar memutuskan untuk meningkatkan diri sendiri, adalah sebahagian penting daripada pengalaman.

Beberapa contoh reiki manfaat kesihatan penyembuhan ialah: Mencipta kelonggaran yang mendalam dan membantu tubuh untuk melepaskan tekanan dan ketegangan, mempercepatkan penyembuhan diri kebolehan Bodie, membantu untuk mendapatkan tidur yang lebih baik, mengurangkan tekanan darah; bantuan dengan akut (kecederaan) dan kronik masalah (asma, ekzema, sakit kepala), dan lain-lain

Tidak ada komentar:

Posting Komentar