Kamis, 26 November 2015

Meridian dan Acupuncture - Adakah meridian Bertanggungjawab Untuk Tenaga mengalir Melalui Badan Kita?

Meridian dan Acupuncture - Adakah meridian Bertanggungjawab Untuk Tenaga mengalir Melalui Badan Kita?

Meridian sebenarnya satu saluran tenaga khayalan berjalan melalui badan kita. Apabila mereka tidak seimbang atau disekat kita jatuh sakit atau merasa letih. Apabila Cina jarum memasukkan Acupuncturist ke titik akupuntur kami dalam badan ia merangsang meridian dan membantu tenaga mengalir dengan baik melalui badan kita. OKAY. Ini tiada bukti fizikal atau saintifik kecuali hakikat bahawa ia membantu berjuta-juta orang di dunia, termasuk saya, untuk menyembuhkan, secara semula jadi, masa tidak berkesudahan.

Saya Dapatkan Ditikam oleh Henry Setiap kali saya melihat dia Aku Bayar Untuk Ia

Apabila pernah saya pergi untuk melihat Henry Su di klinik akupunktur beliau 'Good Health Acupuncture & Chinese Herbal Clinic' di sini di Wellington, saya biarkan dia memasukkan jarum akupunktur ke dalam badan saya. Henry akan memeriksa nadi saya dan melihat lidahku dan dengan itu dapat menentukan berapa banyak badan saya adalah tidak seimbang. Perubatan Cina berasaskan kepada baki di dalam badan, dan itu bererti bahawa apa yang pernah organ-organ dalaman mungkin hilang, akupunktur dan herba Cina akan membawa kembali kira-kira dan membolehkan tubuh untuk mendapatkan kembali ke landasan.

A Herb untuk Setiap Ill.

Anda mungkin biasa dengan istilah A pil untuk Setiap Ill. Well, saya tidak melanggan ini berkata lagi, dan ia tidak bahawa saya tidak jatuh sakit. Apabila pernah saya menjadi sejuk untuk contoh saya pergi untuk melihat Henry. Henry melakukan diagnosis dan meletakkan jarum di mana pun diperlukan. Beliau kemudian akan bercampur bersama-sama beberapa herba Cina dan memberikan saya kira-kira 4 beg dari orang-orang herba untuk memasak di rumah. Iaitu ia. Ia hanya kos saya kira-kira $ 40NZD (Dolar New Zealand) pada satu masa dan jauh lebih berkesan untuk badan MY daripada pil konvensional. Meridian boleh keluar dari kira-kira, dan itu adalah apabila kita jatuh sakit. Akupuntur Cina akan memasang mereka meridian untuk anda dengan jarum dan herba. Ia adalah satu proses purba sangat mudah, yang berfungsi apabila tubuh anda mendapat digunakan untuk ia.

Kali pertama saya pergi berjumpa akupuntur ialah apabila beberapa bahan kimia di dalam otak saya telah keluar dari kira-kira, dan beliau mengambil masa 2 bulan untuk menetapkan saya sehingga. tetapi saya terus berjalan untuk melihat akupuntur di mana pun saya tinggal secara tetap, walaupun hanya untuk penyelenggaraan am dan badan saya sekarang bertindak balas dengan cepat untuk rawatan. Ia menyembuhkan secara semulajadi dengan bantuan akupunktur.

Senaman adalah A Matlamat Jangka Panjang

Kali terakhir saya pergi berjumpa Henry beliau memberitahu saya bahawa akupunktur akan membawa kembali keseimbangan dalam badan dengan membersihkan meridian. Tetapi anda mesti terus mengekalkan badan anda secara tetap untuk memastikan keseimbangan ini. Senaman dan diet adalah satu-satunya cara untuk melakukan ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar